اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۷ ب.ظ

جدیدترین اس ام اس های خنده دار مردادماه 93

...

چهارشنبه کلاسام تموم شد وسایلامو از خوابگاه جمع کردم اومدم خونه …
امروز داداشم برگشته بهم میگه : حالا تا کی خونه ی ما آویزونی ؟





دوستم برام اس ام اس زده پرسیده :
میدونی بهترین یونجه مال کجاست ؟
براشت نوشتم : نه نمیدونم …
برام نوشته مشکلی نیست از یه گاو دیگه میپرسم … !!
منو میگی
ینی یه همچین دوستای اهل دلی داریم ما!!





موز کیلو ۴۰۰۰ تومان !!!
فقط به میمون حسودیمون نشده بود که شد





گلابی کیلو ۱۱تومن ! از این به بعد کسی بهتون گفت گلابی باید احساس غرور کنید !





فندک چیست ؟
وسیله ای است برای روشن کردن سیگار که معمولا خراب نمیشود
بلکه توسط دوستی از دوست دیگر دودره میشود





درسته پراید کولرش خوب نیست ولی وُژدانن بخاریش خوب خنک می کنه !





ایتایی که به اینترنت اکسپلورر احترام نمیزارن همونان که پدر مادرشون رو بعدها میزارن خونه سالمندان





با این تعریفایی که من از بهشت شنیدم...
(حوری و شراب و باغ ...)
خودم هم بخوام مامانم نمیزاره بیام...شما برید بهتون خوش بگذره!





آیا میدانستید،آلبالو هم جز خانواده گیلاسه،فقط چون شوهر نکرده ترشیده؟؟!!!





غضنفر می‌میره اون دنیا، ازش می‌پرسن چی شد مُردی؟ میگه داشتم شیر می‌خوردم ! میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه بابا، گاوه یهو نشست





اوٌلی: من از آقای مدیر نمی ترسم.
دوٌمی: تو میدونی من کی هستم؟ من پسر آقای مدیرم.
اوٌلی: تو چی؟ میدونی من کی هستم؟
دوٌمی: نه.
اوٌلی: آخیش! خدا رو شکر!

نظرات  (۱)

سلام من دفعه ی دوم هستش که به وبتون میام مطالبتون خیلی خوبه
پاسخ:
ممنونم که اینو میشنم.سعی میکنم از این به بعد مطالب بهتر و جالبتر بزارم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی