اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

جوک و اس ام اس های اخر خنده ی تیرماه 93

...


واقعا متاسفم!!!
ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻴﭽﻰ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻴﺴﺖ !!!
راستش ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻴﺴﮑﻮﻳﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻰ ﺧﻮﺭﺩﻡ . . .
ﻣﺰﻩ ﻯ ﻋﻤﻪ ﻣﻴﺪﺍﺩ . . . :|





پسره به دوس دخترش میگه اگه من بمیرم چیکار میکنی ؟؟ میگه :
((وااااای خدا نکنه دیوونه (( من لباس مشکی مجلسی ندارم





بعضى ها توىِ دل ما جا دارن، اینا جاشون امنه و موندنیَن
بعضى ها هم هستن که توىِ روده ىِ ما جا دارن، متأسفانه اینا رفتنیَـن





زنگ زدم به پسر عموم دیدم
مداحی گذاشته اهنگ پیشوازش!
بعد که جواب داده بهش گفتم این چه اهنگ پیشوازییه؟
میگه از قرض الحسنه مسجد محله درخواست وام کردم
قرار شده جوابشو تلفنی بدن
میخوام اگه جوابشون منفی بود اخرین تیرمم زده باشم !





 تا چند روز پیش فک میکردم مخاطب خاصم فقط تَک پرِ خودمه
ولی یه روز که یواشکی تعقیبش کردم دیدم منم یکی از اون 11تام





 

کاستاریکا پول نداره برگرده خونه ش
ممکنه همینجوری تا فینال هم پیش بره!





 روش تربیتی مادرم اینجوری بود که
مثلا من داشتم آشغال می ریختم می گفت داری آشغال میریزی ؟
میگفتم : نریزم ؟؟
میگفت می تونی بریزی ولی بعدش جرت میدم !





 دختره پیام داده والـیبال چند چند شد؟
میگم 3-0 ایران برد
میگه گلارو کی زد ؟
منم گفتم 3تاشم حقیقی زد
گفت واااااای علیرضا عاشقتم مرسی :|





 از دست این مورچه ها یه دقیقه موبایلمو نمیتونم بزارم زمین
همش فکر میکنن سیب گاز زدس جمع میشن دورش
الان گرفتین آیفون دارم یا بیشتر توضیح بدم؟





ﺭﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﻪ
ﺗﺎ ۸ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺳﻤﻢ ” ﻣﺎﺷﺎﻻﺳﺖ ” . . . !
ﺍﺯ ﺑﺲ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻭ ﺑﺎﻣﺰﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻫﺮﮐﯽ ﻣﻨﻮ ﻣﯿﺪﯾﺪ
ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﺎﻻ





ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻋﺮﻭﺱ ﺷﺐ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺩﻭ ﺩﻝ ﺑﻮﺩﻩ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻋﺮﻭﺱ ﺑﺸﻪ
ﯾﺎ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﯼ ﭘﺴﺮ ﺧﺎﻟﻪ ﯼ ﺩﺍﻣﺎﺩ





دیروز سرچهار راه . . .
یه دختر بچه ی معصوم اوم جلو ماشینم و گفت :
آقا تورو خدا ازم گل میخری ؟
منم مثل توو فیلما لبخندی زدم و یه ۱۰ هزار تومنی دادم .
گفتم : همشو بده . . .
دختره یه نیم نگاهی بهم کرد و گفت :
برو بابا شاخه ای ۱۲ تومنه





زندگی به من دو چیز آموخت !
هیچ کدومشو نمیگم !
والااااااااااااا :|
دهنم صاف شد تا یاد گرفتم . . .
خودتون برید تحقیق کنید یاد بگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی