اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

اس ام اس های بمب خنده ی تیر 93

...


مخاطب خاص
اگـــهـــ بیشعور بازی در نمیاوردی
الان بچمون داشت
روزه ی ” کله گنجیشکی “میگرفت
“خاک تو سرت ”





پشه اومده بود نشسته بود رو دستم
خواستم بکشمش
داد زد:
نزن من روزه ام فقط اومدم بو کنم o_O





حتمن ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﻦ !
.
.
.
.
ﭘﺎﮐﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﻟﻢ ﻧﯿﻮﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻤﯿﺮﯾﺪ
:|





یارو تو مترو داشت جوراب زنونه میفروخت بهم گفت : یه دونه بخر،
گفتم : من مجردم ، زن ندارم !
گفت : بخر بکش رو سرت برو دزدی :|





باس احسان علیخانی رو به جای رضا جاودانی میاوردن دو سه تا بغض میکرد
 واسه کیروش بدون پول قراردادش رو تمدید میکرد





چرا به کسی که چشماش سبز و آبی و اینا میگن چشم رنگی
مگه قهوه ای و مشکی رنگ نیست ؟
تبعیض تاکجا !؟





به یارو گفتن : اگه پلنگ دنبالت کنه چکارمیکنی !؟
گفت : میرم بالای درخت.
گفتن : اگه اومد بالای درخت چی؟
گفت: میرم سر شاخه درخت.
گفتن : اگه اومد سر شاخه چی؟
گفت: والا پلنگ ولم میکنه ، ولی توی پدسگ ولم نمی کنی !





آرمین ۲afm اعلام کرد دیگه هیچ آهنگی نمیخونه
چون از وقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترا حل شده :D





دختره 180کیلو وزن داره. ...
شلوارکردی واسش حکم ساپورت داره
اونوقت پست گذاشته درسته نازک نارنجیم
اما از خیلی از پسرا مردترم
اینا سهم اعتمادبنفس ماروهم بالا کشیدن
من رفتم اسید بخورم





سوار تاکسی شدم 1نفر مونده بود تاکسی پر شه بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت: خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم..
دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم..
ینی ما 4 نفر که ترکیدیم





ﺑﻌﻀﻴﺎم ﺍﻳﻨﻘﺪر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﻲ ﻫﺴﺘﻦ
ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﻳﺪ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﻥ ﮐﺮﺩ
ﺣﺎﻻ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻴﺪ
ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﻴﮑﺸﻢ





مورد داشتیم دختره دویست هزار تومان واسه ارایش، صد هزار تومان واسه آتلیه میده و یک هفته هم طول میکشه تا عکسش آماده بشه و بعد عکسش رو مزارع تو فیسبوک و زیرش می نویسه همینطور! !!یهویی؟ !!!





الان مسی زنگ میزنه به نیمار میگه تو یه چیزی میدونستیا خودتو زدی به مصدومیتا
فردا چیکار کنم تابلو نشه مصدومیتم الکیه!؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی