اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

اس ام اس دلشکسته و غمگین مرداد 93

اس ام اس دلشکسته و غمگین

...

ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮑﻦ
 ﻣﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺧﻮﺷﯿﺎﺕ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻡ
 ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩﯼ 





 دلم درد میکند
 انگار خام بود خیالهایی ک به خوردم داده بود





 حکایت غریبی ست بشکستن ما بشکن زدن دیگران





مگه قلب من بت بود
که
خدا تو رو واسه شکستنش افرید





دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است پربکش





 

خدایا زخم دلم با سیگار خوب نمیشود قلبم را از کار بینداز





قلبم را عصب کشی کرده ام
دیگر نه قلبم از گرمی آغوشی می تپد
و نه از سردی آغوشی می لرزد





 از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا؟ ادمها وقتی نمیتوانند دلیل ناراحتیشان را بیان کنند دلشان می گیرد





چه تفاوت جالبیست بین ما
تودل شکسته ای
من دل شکسته ام





میگویند زمان طلاست اما من چشیدم
دروغ میگویند  زمان آتش است
ثانیه به ثانیه اش میسوزاند
و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد





نگران نفرین من نباش
نفرین ته دل میخواهد
دل شکسته که سر و ته ندارد





دست بر دلم نگذار
میسوزی
داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده





شکستن دل ب شکستن دنده می ماند
از بیرون همه چیز رو ب راه است
اما
هرنفس درد است ک می کشی





 از چشم تو افتادن آغاز شکستن هاست





دوستان عزیز باز هم از سایت دیدن فرمایید و به ما سر بزنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی