اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها

...

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﯼ ﻟﻄﻔﯽ ﺩﺭ ﺣﻖ ﻣﻦ ﺑﮑﻦ .... ﺩﻩ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ
ﻣﺮﮔﻢ ﺏ ﻣﻦ
ﺧﺒﺮ ﺑﺪﻩ ﻣﻦ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﻓﺮﻣﺖ ﮐﻨﻢ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻭﺍﺳﻢ ﺧﺘﻢ
ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ .. ﺗﺎﺯﻩ ﺍﺗﯿﺸﻤﻢ ﻣﯿﺰﻧﻦ





 یه بار هم رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون بهم گفت آرزو کن گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟خیلی منطقی بود لامصب





چند وقت پیش ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ
ﭼﺴﺒﻮﻧﺪﻩ ﺭﻭﯼ ﺻﻔﺤﻪ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ
ازش پرسیدم این روزنامه رو واسه چی چسبونده رو کیلومتر؟
بخاطر جوابی که ازش شنیدم دو روز تو بیمارستان بستری بودم
.
.
.
ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺎﯼ ﺗﻮﯼ ﺟﺎﺩﻩ ﻧﻔﻬﻤﻦ
ﺳﺮﻋﺘﻢ ﭼﻨﺪ ﺗﺎﺳﺖ !!!!
|:
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺩﯾﮕﻪ موقشهﺧﻮﺩﺕ ﻇﻬﻮﺭ ﮐنی |:





امروز یه پسری دیدم داشت گریه میکرد
گفتم چی شده
گفت : دوست دخترم میخواد عکسامو پخش کنه
آمریکای عزیز ! داعش بزرگوار ! بزن مارو خلاص کنجدی





 تا وقتی که نشه “مخاطب خاص” رو از اینترنت دانلود کرد ، با من از تکنولوژی حرف نزنین …!!





همه مخاطب خاص دارن ما هم داریم!!!!!
اونم نه یکی !!!!!
4 تا !!!!!!!
اولیش ایرانسله!
دومیش 7575 !
سومیشم 8282 !
چهارمیشم Pishvaz !
تازشم دعوامونم نمیشه:)
قهرم نمیکنیم





گفتم خدایا
بگیر از من هر آنچه که تو را از من دور میکند
ندا آمد
گوشی ات را بده :|





ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﻗﺒﻞ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﺭ ﻟﺠﻦ ﻭ ﮐﺜﺎﻓﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻧﺪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺯﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯿﺎﻥ ﮐﺮﻩ ﻣﺎﻩ ﺭﺍ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺩﻧﺪ....
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ !!!
ﺧﻮﺏ ﺑﻬﺪﺍﺷﺖ ﻣﻬﻤﻪ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ :|





 چندروز پیش رفته بودیم خونه خالم
خالم سوپ باخامه درست کرده بود خیلی خوشمزه بود
دیروز مامانم خواست روی خالمو کم کنه سوپ با خامه شکلاتی درست کرد
اینجا بیمارستان بقیه الله





 ستاد رویت هلال ماه عاجزانه و ملتمسانه از خواهران گرامی خواست
تا کلیپسشونو پایینتر نصب کنن تا خللی در رویت ماه پیش نیاد





 من یه زندگى هم بیرون اینترنت دارم
ولى حیف پسوردشو گم کردم موندم همین جا





 بچه که بودم وقتی یه سوال میپرسیدم
در 99% موارد بهم جواب میدادن که: "بزرگ میشی خودت میفهمی!"
حالا بزرگ شدم ...
یکی بگه من بچه بودم چی میپرسیدم! :|





 خوب که فکر میکنم می بینم زندگی خیلی هم بد نیست واقعا مزخرفه





دیشب یه پشه موقع خواب اومد بالای سرم
گفت بلاخره که چی؟؟؟
تو که تا صبح نمیتونی سرتو زیر پتو نگه داری





وقتی بچه بودم ، سرم میخورد به دیوار
برای اینکه گریه نکنم مامانم دیوارو میکشت
سر منم سریع خوب میشد
یه همچین بچه ی اسکلی بودم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی