اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ

اس ام اس و پیامک تنهایی مرداد 93

اس ام اس و پیامک تنهایی

...

هیچ کس بی کس نیست,اما دمش گرم اونی که با همه کس نیست





دلم نگرفته از اینکه رفته ای...
دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی ولی نداشتی....





آهای نیمکت ها!!! بیهوده نشسته اید…
آنکه باید می آمد رفت!





این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم
تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم
شاید از این تنهایی خلاص شدم





تنهایی تقدیر من نیست… ترجیحِ منه…





باور کن فرق بزرگیست میان کسی که
تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده





نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد!
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی!





تنهایی یعنی یه بغض کهنه
یه چشم خیس
یه موزیک لایت
یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار





انقدر از تنهایی نترس
تو تنهایی وارد این دنیا شدی





گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است
داشتن بعضی ها تنهاترت می کند





تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی.
تنهایی همان دلتنگی نیست,در دلتنگیها کسی حضور دارد





تنهایی یعنی ...
چند ماهه شارژ گوشیت تموم شده وحس شارژکردنشونداری





تنهایی یعنی:
بعد از تو،
جای خالی دلم،
مثل کفش های سیندرلا،
اندازه هیچ یک از مردمان شهر نشد...
حتی به زور!





تنهایی یعنی:
خنده های ظاهری روزانه و هق هق های بی صدای شبانه





تنهایی یعنی :
ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !





تنهایی یعنی:
من یه موبایل دارم که صدای زنگش یادم نیست . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی