اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

اس ام اس محبت آمیز شهریور 93


...


زندگی میکنم و برایش دلیل هم دارم
.
.
.
دوست داشتن تو!





عشق یعنی موسیقی اسم تو
ساده اما تا ابد شنیدنی
یعنی تو که بی بهانه ، بی دلیل
بهترین دلیل عاشق شدنی





دل آرام را بی تاب میکنی! دل بی تاب را آرام !
آخرش نگفتی: تو ، دردی یا درمان ؟





دوستت دارم ها رو بگین
قبل از اینکه
به دوستت داشتم تبدیل بشن





تو را من یاس و سنبل هم نگفتم
و حسنت را به بلبل هم نگفتم
تو زیباتر ز گلها بودی و من
به تو نازک تر از گل هم نگفتم





میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد
برای بودنش ازش تشکر کن ، متشکرم که هستی !




تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :
تا گل من هست زندگی باید کرد !





در گلستان وجودم تو بدان شمع منی
نازنینم این را بدان همیشه در قلب منی





میدونی شب های تاریکی من چه زمانی  هست؟؟؟وا معلومه عزیزم وقتی که تو نباشی!!!





رو ساحل قلب کسی اسم کسی رو حک نکن به این که من دوست دارم حتی یه لحظه شک نکن





چشمهایم را به بیمارستان میبرم!
نمیدانم چه مرگشان شده شب ها جایشان را خیــــــس میکنن!





بــی شــک بــه هــیــچ صــراطــی مــستــقیــم نیــست
دلــــی کــه…
بیــتــاب نــوازش ســر انــگشــتــان
تــــوبــاشــد






عشق واژه ای ست که خداوند آن را آفرید،
خدایا!چگونه عشق ورزیدن را به من بیاموز،
خود چگونه زندگی کردن را خواهم آموخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی