اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

اس ام اس و پیامک تیکه دار و طعنه آمیز تیرماه 93

...


سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من…
بر تن کن دروغ هایی را که بافتی…






کسی که ازم گذشت واسم در گذشت
روحش تو گورش






اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست
تاوان با تو بودنه !






گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی
فقط به خاطر خطای دیدم بود
میدونی که من آستیگماتم






هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که با بودنشون
به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !




می بینی ؟
بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم
که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی …






عزیزم …
شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات …






از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند !
این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند






به بعضیا باید گفت اینقد منم منم نکن من نبودم نیم منم نبودی






 بعضیا بد جور احتیاج به عینک دارن؟ دیدین گوشای ادمو چقد دراز میبینن






ب بعضیام باس گف:
اون جاهایی ک تو پرچمتو هوا کردی ما لباسامونم اویزون نمیکنیم






قول بعضیا:
فقط
آلودگی صوتیه






اخلاقم سگه
چون توی حمله ی گرگا بزرگ شدم






رابطه ها شدن قضیه اون یارو که پوست موز دید گفت:
اه باز باید بخورم زمین






چه فرقی می کند
عاشق تو باشم
یا عاشق رنگین کمان
وقتی هر دو هفت خطید






میگویند با دوستان مروت با دشمنان مدارا
اما مشکل این است که این روزها نمیتوان آنها را از هم تشخیص داد






 سگ بودن اخلاقم به دلیل گرگ بودن اطرافیانم است






به بعضی ها باس گفت ببین فقط میخوام محبت کنم گاز نگیر






به بعضیا باید گفت:
کاشکی بجای اخلاقت یکم
معرفتت به سگ میرفت




اگر به دنبال بهترین اس ام اس های روز هستید با ما همراه باشید

نظرات  (۲)

kheili qashang bud dame u garm
پاسخ:
خواهش میکنم.لطف کن و باز هم سر بزن

نکات قابل تاملی بود

پایدار باشید

پاسخ:
اکرتیم
داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی