اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۷ ب.ظ

اس ام اس تیکه دار و نیش دار تیر 93

...


به بعضیا باس گفت:
من با تنهایی......
تو با چن تایی!!!!!!!!!!





به بعضیا باید گفت:
 سفارشت ندادم
که بخوام تحویلت بگیرم
افتاد؟؟؟





اینا که میگن آدم با گریه کردن سبک میشه حرف مفت میزنن!!!
اگه یه بار موقع عـطسه کردن گــ...ـوو...زیدی میفهمی سبک شدن یعنی چی!
لامصب ســر تا ته آدم ریسـتارت میشه!!!





من در دنیایی زندگی میکنم که آدم هایش مثل سکه اند
هم "زرق و برق" دارند:هم 2 "رو"





بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی فقط به این
 خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !





هرچند بی حد تو رو میخواستم اما باز تو در حد من نبودی !





ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ !!!





وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن !





کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت و واقعی هاشو تشخیص داد !





ﻫﻤﻪ ﺍﺧﻄﺎﺭﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ
ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ” ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ !





به بعضیا باید گفت اینقد منم منم نکن من نبودم نیم منم نبودی





احترام برای کسانی است که لایقش هستند نه طالبش





 به پای علف هرز هر چقدر آب و کود بریزی واست میوه نمیاره مراقب باش برای کی و چی وقت میذاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی