اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ

اس ام اس تیکه دار و نیش و کنایه ی مرداد 93

...

بعضــــــی عکســــــــــارو وقتــی مـــرور میکنــــــی میگـــــی :
یادش بخـــــیر . . . !!
اینجـــــا هنــــــوز " لاشــــــــــــــی " نشــــــده بود !!





چرا وقتی دروغ میگی
و من لبخند می زنم فکر می کنی خرم
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم !





هرچند بی حد تو رو میخواستم اما باز تو در حد من نبودی !





تو روی بعضیام باس گف:
اعوذ بالله من اَلآدم لاشی!





یه سری هم هستن ، نه تنها آدم با اونا “ما” نمیشه ، بلکه از “من” بودنم میفته !





دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم
گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !





اونی که شما عشقم ذخیره کردی توگوشیت
ما لوستر ذخیره کردیم
ازبس اویزونمون بود





 زمینی که روش زندگی میکنیم جو گرفته دیگه وای به حال ادماش





وقتی پشت سرم بد میگه خوشحال میشم
چون میفهمم که خوب سوزوندمش





به بعضیاباس گفت در حده ساعتمم نیستی که بخوام دس بندازمت چه برسه به
رابطه مجدد





 بزرگترین درسی که تاریخ به ما میدهد اینست که هیچ کس از تاریخ درس نگرفته است





کجایی سعدی؟؟؟آن زمان ها دیگر گذشت
حالا بنی آدم (ابزار) یکدیگرند





عوض نمیشی؟
خیالی نیست تعویض که میشی





 به بعضیا باید گفت;نظر شما متین اما واسه من مهم نیست.مهم اینه که خودم چی دوست دارم





ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻡ ﺑﭽﻪ ﺍﻧﺪ ﻭﻟﯽ ﺧﺸﻦ ﺗﺮ
ﻗﺒﻼ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﯿﺸﮑﻮﻧﺪﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺮﻓﺘﻦ
ﺣﺎﻻ ﺩﻝ





به بعضیام باس گفت
تو زیر همه چیز زدی
و من
فقط
زیر
گریه





 به من گفتن  رفیقااااااات  اااارزشی ندارن خندیدمو گفتم : نمی فروشم به سلامت





ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﯽ :
ﺑﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﺖ ﺗﺎﻓﺖ ﺑﺰﻥ ﺑﻠﮑﻪ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺛﺎﺑﺖ ﺷﻪ





گفتی دوست دارم
من عطسه کردم
ببخش
من به زر مفت الرژی دارم





ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﺎ ﺗﻬﺶ ﻫﺴﺘﻢ
ﺗﻬﺶ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺴﺘﻢ





به بعضیا باس گفت :
تو٬توقلب من جا داری.
کار دنیا رو باش قلب منم شده«گاو»داری





ب بعضیا واس گف:
زیاد با خودت حال نکن
حامله میشى بدبخت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی