اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۳ ب.ظ

اس ام اس و جوک خنده دار و سرکاری مرداد 93

...

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﭼﺮﺍ ﻭﺍﮔﻦ ﺍﻭﻝ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻗﻄﺎﺭ ﻣﺘﺮﻭ ﺯﻧﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ؟؟
برای این که  اگه یه موقع تصادف رخ داد شرکت بیمه نصف دیه رو پرداخت کنه!
نمیدوستید دیگه!!!





زن به شوهرش میگه دیشب خواب دیدم تو واسم یه انگشتر طلا خریدی !
به نظرت تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟
شوهره بهش میگه تا شب تولدت صبر کن متوجه میشی!!!
زنه شب تولدش با کلی شوق و ذوق کادوش رو باز میکنه، میبینه توش یه کتاب تعبیرخوابه!!





آبریزش بینی گرفتم رفتم داروخونه
قرص ضد حساسیت بگیرم!
تو عوارض جانبیش نوشته :
سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، اختلال در خواب، نارسایی کبد،
سکته ی قلبی، سکته ی مغزی، مرگ ناگهانی!!!
هیچی دیگه پشیمون شدم
میکشم بالا امنیتش بیشتره...





راز خود را به یک زن لال بگویید
خواهید دید به اذن پروردگار شفا پیدا میکند!!!





ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﻮﻥ ﻫﻢ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﻴﺸﻪ
ﺩﻳﺪﻳﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻧﺪﺍﺷﺖ؟؟ ﺳﺨﺖ ﻧﺒﻮﺩ
تنها سختیش همون دو روز اول بود که با غذاب وجدان نهار میخوردیم!!!





ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ BMW ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻮﻕ ﺯﺩ ﻭلی دختره سرشو ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﭘﺎﯾﯿﻦ و ﮔﻔﺖ :
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ، ﺑﺮﻭ ﺳﺮ ﮐﻮﭼﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ !





دختره هنوز سنش ۲رقمی نشده تو گوشاش النگو انداخته به نافشم گوشواره
اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم دو روز گریه کردم ،
فکر می کردم سوراخ شدم کم کم بادم خالی میشه میمیرم :|





ﺩﺧﺘﺮ : ﺍﻟﻮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﮐﺠﺎﯾﯽ ؟
ﭘﺴﺮ : ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ ! ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﻡ …
ﺩﺧﺘﺮ : ﻣﻦ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﺗﻢ ،
ﯾﻪ ﮐﻢ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺟﺪﯾﺪﺕ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺳﺮﻣﺎ ﻧﺨﻮﺭﻩ !
ﭘﺴﺮ : ﻣﺜﻼ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﻣﭻ ﺑﮕﯿﺮﯼ ؟؟؟
ﺩﺧﺘﺮ : آﺭﻩ !!!
ﭘﺴﺮ : ﺍﻭﺳﮕﻮﻝ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺧﻮﻧﻪ !
ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﭼﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﮐﺮﺩ ؟!





به اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﮕﻮ
“ﺑﺮﻭ ﺗﻮ اﺗﺎﻕ”
ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ :|





ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯿﻪ ، ﻫﺮﭼﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﺍﺧﺮ رمضان ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﯿﻢ
ﺍﺯ ﺍﻭﺍﯾﻞ رمضان ﺩﻭﺭﺗﺮ ﻣﯿﺸﯿﻢ





 یارو داشت عینکشو پاک می کرد یه هو جو گیر میشه خونه تکونی می کنه





یکی از بهترین ویژگی های ماه رمضون امسال این بوده که سریال بعد افطارش انقد مزخرف بود که همه وقت کردن به کاراشون برسن





یه ضرب المثل هستش میگه:وقتی رسیدی خونه بزن تو گوش بچت تو نمیدونی چرا زدی ولی اون میدونه چرا خورده





تو این فیلمهای جنگی ایرانی دیدین بمباران میشه بعدش زنه خونین و مالین از زیر آوار میاد بیرون ولی روسریش تکون نخورده لامصب انگار با تیراهن جوش دادن به سرش





امشب به بابام میگم اگه من مردم چه کار میکنی؟
میگه بابا جون ایشالا بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه..
عاطفه پدریه دیگه





اعتماد به دخترا برای تقلب مث اعتماد به شیر سرد و گرم دستشوییه





وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:خدابیامرزتش راحت شد
با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی