اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

استاتوس های خنده دار مرداد 93

...

دختره پشت فرمون بود،،
چراغ قرمز شد نرفت،
زرد شد نرفت
سبز شد نرفت
افسره رفت بهش گفت،
خانم من واقعا شرمنده ام
ما همین 3 رنگ بیشتر نداریم هیچکدوم پسندتون نشد؟





مامانم اومده میگه یه پست سرکاری بذار چهارتا فحش به عمت بدن بخندیم:| !!!!





مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته
یه مزاحم سیریش دارم چکار کنم دست از سرم برنمیداره
بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت 4 روزه داری بمن پیام میدی





دانشمندان ناسا اعلام کردند:در مریخ یخ و الکل است!
یعنی ما باید فقط قلیون دوسیب و ماست و چیپس ببریم !





امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال 47 بود اصن یه وضی !
پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه”
یکی نیس بگه خو آحه بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا ؟





دیگه آخرین راه حل که برای لاغری به ذهنم
میرسه خوردن مایع ظرفشویی پریله
چون به چربیها نفوذ میکنه وبه رااااحتیاونارو
از بین میبره





نمیدونم این بابای من چجوری فرم یارانه ها رو پر کرده که دیروز از صلیب سرخ جهانی اومدن واسه کمکمون!
نیم ساعت پیش آنجلینا جولی زنگ زده میگه میخواد منو به فرزندی قبول کنه!!!





فرق پیر دختر با پیر پسر :
اولی موفق نشده ازدواج کنه
دومی موفق شده ازدواج نکنه

 



مور داشتیم دختره تو خیابون دزده جلوشو گرفته گفته موبایلتو بده بیاد
دختره شماره موبایلشو داده با هم دوست شدن الانم دوتا بچه دارن :|





تو ایستگاه اتوبوس بودم
کنار یه دختره بهش گفتم
ببخشید خانوم...
گفت :درد ببخشید، زهر مار ببخشید،
آدم نباید ازدست شما پسرا آرامش داشته باشه،
منم هیچی نگفتم.
وقتی بلند شد با مغز اومد تو زمین،
خدا شاهده میخواستم بهش بگم بند کفشت بازه !!





مورد داشتیم دختره اس دق لالی دو آتیشه بوده
اما از وقتی فهمیده احسان علیخانی پرسپولیسیه
به استقلالیا میگه شیش تاییا





پیرزنه تو اوتوبوس هی می گفته: نی نای نا نای نی نای نای
همه هم ,به صورت ریتمیک واسش کف میزدن
بعد دست می کنه تو کیفش دندوناشو در میاره میگه: نیاوران نیگه دار





موردی بوده که دوماد شب عروسی جلو در آرایشگاه !!!!
عروسو نشناخته تقاضا ویدعو چک کرده





یارو توی زمستون یه اسب رومیبینه که ازدهنش بخارمیادبیرون.
میگه جل الخالق پس اسب بخارکه میگن اینه





یه صابون خریدم روش نوشته بود:با عطر بنفشه ساحل نیل و روغن گیاه الیمی. بابا ما راضی به این همه زحمت شما نبودیمااااا..خداییش الان موندم این صابونو بذارم لای نون بخورم یا دستمو باهاش بشورم





مورد داشتیم پسره ماشین مدل بایشو فروخته
دوستدخترش بهش گفته میشه شماره اون کسی که ماشینو
خریده بهم بدی
آخه من به اون ماشین عاادت کرده بودم

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۳ نورالدین عبدالله زاده
سلام وبتون حرف نداره خیلی عالیه

سایت تخصصی Download

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی