اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید

اس ام اس عاشقانه

...

 روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین
ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !





 احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است





 شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم . . .
اما . . . کسی هستم . . . که تنها تورا دوست دارم!





 خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :
ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !





 حالم را پرسیدند ، گفتم رو به راهم !
نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای






بیزارم از این خواب ها
که هر شب مرا به آغوش تو می آورند
و صبح … با اشک
از تو جدایم می کنند





دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه میشوم؛
آب…
باد…
خاک…
و این آتش… که تو، به جانم انداخته ای!!!





کاش تو چایی بودی و من قند
تا خودم رو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی





 حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من  تو خوب نیستی





باران بند آمد
ولی نبودن تو همچنان می بارد
باران بند آمد
ولی دوست داشتن تو بند نمی آید





مرا با خیالت تنها نگذار
خیالت اصلا به تو نرفته
مهربان نیست آزارم میدهد
دلم خودت را میخواهد





سلامم به گرمای قلب تو دوست
دلم لحظه ای با دلت روبروست
بگو عاشقی تا سلامت کنم
تمام دلم را به نامت کنم





ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب





چگونه بفرستم باورم را برای تو تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست….!





عشق مثل نماز میمونه!!!
وقتی نیت کردی
دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی