اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ

اس ام اس و پیامک بمب خنده ی مرداد 93

...

 بالاخره یه روز صبح پیکر پاک و مطهرم رو در حالی که
سیم هندزفری دور گردنم پیچیده رو ورمیدارن میبرن قبرستون|:





 اصن زن آدم باید موهاش بلند و فر باشه که وقتی داره ظرف میشوره
بری چنگ بندازی لای موهاش
و سرشو بکشی عقب محکم بوسش کنی ...
بعد اونم دردش بیاد
با دستکش کفی بزنه تو گوشت بعد تو با کله بزنی تو دماغش بعدشم طلاق.....تمام .....
من برم قرصامو بخورم





 درخواست دوستی یکی رو قبولکردم
پیامداده: از برقـراری رابطه با شمـا خوشحالـم
امیدوارم لحظات خوشی را در کنـــار هـم سپری کنیــم
فکر کنم مهماندار هواپیماست





سرعت اینترنت اینقد پایینه که
اگه الان شخصاً پیاده برم از رییس گوگل سوال کنم
زودتر به نتیجه میرسم تا سرچ کنم!




دوستان عزیزم ادامه مطلب یادتون نره

یارو داشته رو خودش آب یخ می‌ریخته، میگن چرا اینجوری میکنی؟! میگه می‌خوام سرما بخورم. میگن چرا؟ میگه آخه یه پنی‌سیلین دارم، تاریخش داره می‌گذره





خواهر زادم نصف شب رفته دستشویی و همونجا خوابش برده! بش میگم بیا سرجات بخواب.میگه برو باباواسه یه سامورایی همه جا جنوب اوزاکاست





سگه قند یارو رو می‌خوره، طرف میگه: چخه! گمشو!یهو سگه پارس می‌کنه یارو می‌ترسه میگه: به ارواح پدرم برای قندش نیست، دندونات خراب میشن





دختره با پسره باموتورداشتن میرفتن شمال به هر تونلی که میرسیدن دخترپیاده میشده تاطه تونل سینه خیزمیرفته جویای علت شدیم دیدیم دختره کلیپس زده بوده به سرش





قدیما لامپارو روشن میزاشتیم میرفتیم مسافرت که دزد فک کنه یکی خونست
الان هر جوره حساب میکنیم لامپارو خاموش کنیم و دزد بزنه به صرفه تره





دخترهای خوب مثل سیب های روی درخت هستند
بهترین هایشان در بالاترین نقطه درخت قرار دارند !
و برای به دست آوردنشان . . .
ماشین شاسی بلند می خواد ، کار هر کسی نیست که :|





یه سوالی ذهنمو مشغول کرده ...
اینکه همسر آینده ی من الان دوست دختر کیه؟ :|
آقا خیر نبینه به حق پنج تن ... من که راضی نیستم
اگه دوست دختر یکی از شماست
بندازینش صندوق پست
مال مردم خوردن نداره :(((





یعنی این روی استقلالیامنوکشته دوبارتودربی 4تایی شدن یه بارم سوبله چوبله بعد به ما 4نشون میدن :|
یعنی من این روی استقلالیارو داشتم یک نفری به اسرائیل حمله میکردم:|





به نظر شما هم، با چنگال ماست خوردن،
منطقی تر هست تا آدم بلند بشه بره قاشق بیاره؟
یا فقط من خیلی منطقیم؟!!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی