اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اچ دی اس ام اس

جدیدترین و با کیفیت ترین اس ام اس های روز

اس ام اس های تازه و با کیفیت را در این سایت مشاهده کنید

پیام های کوتاه
بایگانی
پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

اس ام اس های غمگین و پیامک های دلشکسته شهریور 93


...

خــــــدایـــا . . . !
امروز را مهمـانــم باش . . .
به یــک فــنــجـان قــهــوه ی ٺــلــخ
وقتش رسیده طعم دنیایت را بدانی !





همیشه سعی کن به اونی که دوس داری برسی
تا مجبور نباشی اونی رو که بهش میرسی دوس داشته باشی





یه ذغآل بر میدارم دورت خط میکشم و مینویسم:
این بی معرفت دنیآی منه





می توان پر کرد فاصله هایی بلند را با یک پیام ساده و کوتاه
کافیست بنویسی : دوستت دارم





پتروس کجایی ؟
شکافی در چشمهایم پیدا شده
دیر برسی دلم را اشک برده !





زخمی بود
درمانش که کردم زخمیم کرد و رفت !





دیگر چیزی نمی خواهم!
آغوش تو باشد و شانه های تو ، به دنیا می گویم خداحافظ …
من دنیایم را پیدا کردم...





آدمها...
نقاش های ماهری هستند...
در یک چشم به هم زدن روزگارت را سیاه مبکنند...





همه رفتن کسی با ما نموندش
کسی خط دل ما رو نخوندش
همه رفتن ولی اون دل ما رو
همونکه فکر نمیکردیم سوزوندش





گاهی دلم میخواهد. . .
دمپایی هایم را جا به جا بپوشم. . .
تا ببینم. . .
هنوز کسی حواسش به من هست یا نه. . .





این روزها تلخ ترم...
از قهوه ای که تو را قسمت فال من نکرد...





انصاف نیست
رفتن آدمها با خودشون باشه
فراموش کردنشون با ما





بی تابم نمی شوی ،
بی قراری نمی کنم ،
فراموشی مان مبارک !





گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …




روی قلبی نوشته بودن شکستنی است مواظب باشین
ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است ، راحت باشید . . . !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی